Saturday, October 22, 2016

Die Gebruik Van Martingale Wisely

Die gebruik van Martingale Wisely Deur Gebruiker op 14 Oktober 2009 - 15:35. Deur Dachel Miqueli Ok hier gaan ons. Ek verhandel die GBP / USD net, nou wag om 12:45 EST om uit te vind wat in die afgelope paar uur het die prys gekonsolideer, dan maak die 5 min tyd en 30 of meer as jy wil. Dit is net om die onlangse ondersteuning en weerstand om 'n idee van waar die mark moet reageer het vind. Hoekom daardie spesifieke tyd wat jy kan vra. Wel, ek het al kyk na die mark vir 'n lang tyd en besef dat die meeste van die kort tendense of sterk bewegings gebeur nadat hierdie uur so is 'n goeie tyd om te begin. As in hierdie tyd die prys is naby 'n ondersteuningsgroep of 'n weerstand Ek beveel om te wag vir die prys om dit te bereik en dan verkoop as dit 'n weerstand raak en koop as dit die steun te raak. As die prys is te ver weg van die voer te koop of te verkoop om daardie tydstip. Ek weet jy nog vrae, maar dit was al in verband met inskrywing. Ek sal hou verduideliking, maar ek het jou nodig om te verstaan ​​wat ons sien daarna uit om hier te doen. Was gaan martingale oordeelkundig gebruik vir die heel eerste keer. So die ding is dat rondom hierdie tyd 'n baie groot bewegings plaasvind, nog 'n goeie uur 02:00 EST, 03:00 en 04:30, waar 03:00 is nie so sterk. So as ons albei weet as ons martingale gebruik en die prys begin weerkaats sal ons geld verloor. Maar hierdie keer is groot as gevolg van byna altyd die prys gaan reguit op of af, ek het regtig nie omgee waar hulle genoeg om af te sluit in gelykbreekpunt of net laat hulle loop ten einde meer wins het beweeg. Dit is die idee agter die metode. Hoe meer dit weerkaats die meer geld wat jy sal per pit kry so as dit gaan 20 pitte op jou guns dan sit dit op gelyk te breek en laat dit loop vir 'n maksimum wins te maak. Nou geldbestuur. Jy het om op te rig die eerste jy die risiko% per handel. Dit% moet die los van die volledige volgorde wees ok? Byvoorbeeld, as jy '$ 1000 en jy wil waag 2,7% wat is $ 27 aan die einde dit is die totale bedrag wat jy gaan verloor as jy die gat ry verloor. Dit sal die stelsel veilig te hou. Die volgorde is tot 5. As jy skryf vir die vyfde keer en die prys gaan teen julle dan die hele reeks verloor. die gapings is 10 pitte. Die berekeninge van die begin baie moet nie 'n probleem vir jou wees, maar ek het 'n Excel-lêer dat dit bereken vir my so laat my weet as jy dit wil hê. Laat my weet as jy het dit reg ok? Ek het 51 handel tot dusver gemaak en het verloor net 3 heks maak hierdie metode 'n wenner van 94% tot dusver.


No comments:

Post a Comment